Alla inlägg den 7 april 2010

Av Rozanna Pettersson - 7 april 2010 09:10

Hejsan alla bloggläsare!!

 

Nu har jag klarat av 2 dagar och är inne på min tredje. Jag har ändrat min diet till shake på dagarna och en lättare middag på ca 300kcal på kvällen, men så lågt kolhydrat intag som möjligt! Så jag är i ketos. Nu har jag ju bara 4 dagar kvar efter denna sedan får man ju väga sig och om det visar minus. Om så är fallet kör jag på en vecka till i samma stil. Jag hoppas på minus.

För om 4 veckor är det min dotterns dop och jag gör vad som helst för att ha en snygg kropp till dess:) Minus 5 skulle sitta fint men jag är såklart nöjd med minus 3 oxå för då sitter nog klänningen mycket finare jag har köpt:D

Idag ska jag motioncyklar lite lätt, man känner ju att kroppen inte orkar så mycket länge typ har man ork till att vara vaken, hehe. Men det kommer ju vända snart för varje dag som går anpassar ju sig kroppen och man blir piggare. Vatten är den viktigast källan just nu!!!

 

Ha en bra dag!!!


Presentation

Hej alla!
Jag är en tjej på 23, nybliven mamma som nu vill få en kropp som aldrig förr!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards